Wednesday 3 February 2016

دیزاین دکوراسیون به شیوه عالی

طراحی دکوراسیون منحصربفرد

طراحی دکوراسیون به شیوه لوکس و مدرن در طراحی داخلی منزل شما بسیار تاثیرگذار است و زیبایی خاشی به فضای داخلی خانه شما می بخشد.

خیلی از افراد فکر می کنند که برای آن که خانه ای لوکس داشته باشند، باید حتما کل دکوراسیون داخلی خانه را از اول بچینند و هزینه ای هنگفت برای این تغییر بپردازند، اما ما می خواهیم در این مطلب نکاتی را با شما در میان بگذاریم که با اجرای هر کدام از آن ها می توانید چهره ای لوکس به دکوراسیون داخلی خانه تان ببخشید و هم چینین این کار را به صورت مقرون به صرفه تری انجام دهید. اگر می خواهید تا لوکس ترین و شیک ترین طرح و دکوراسیون را داشته باشید باید قوانین ان را به خوبی و قدم به قدم رعایت نمایید تا به این خواسته دست یابید.

در مدل های لوکس مهمترین اصل را کمتر بودن وسایل تشکیل می دهد.در واقع شعار این است هر چه کمتر بهتر.در این مدل هر چقدر از مبلمان و وسایل کمتری استفاده شود طرح نهایی لوکس تر و شیک تر خواهد بود و جلوه بیشتری خواهد داشت.اگر به دنبال طرح های مدرن و امروزی هستید پس باید به دنبال سادگی وسایل  مورد نظرتان باشید.رنگ های یهم که انتخاب می کنید باید در قالب رنگ های تیره باشد مانند رنگ مشکی.


چرم تیره؛ خواه مبلمان چرم باشد یا کفپوش چرمی یا تنها بخشی از دیوار با کاغذدیواری چرمی.

رنگ طلایی حتی اگر خیلی کم استفاده شود، بدون شک حس لوکس بودن به فضای داخلی خانه شما می‌دهد.

آینه و آینه و آینه؛ تا جایی که می‌شود سطوح آینه‌ای را برای لوکس بودن به کار گیرید.

سنگ‌های طبیعی و به‌ویژه سنگ مرمر، قدرت و ارزش فضا و دکوراسیون داخلی خانه را به میزان زیادی افزایش می‌دهند.

سطوح براق و جلاخورده مثل استیل‌ها و تجهیزات دیگر بر لوکس بودن فضا می‌افزایند.

از گیاهان خانگی غافل نشوید؛ در یک دکوراسیون لوکس بون‌سای‌ها می‌درخشند.

مبل‌های استیل را کنار بگذارید؛ مبل لوکس یعنی مبل‌های حجیم با دسته‌های بلند و نشیمن‌های عمیق.

رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشمگیر و لوکس بسیار مناسب است؛ حتی اگر استفاده از آن در حد شید یک آباژور باشد.


رسیدگی به اتاق پذیرایی می تواند بیانگر سلیقه و هنر شما باشد .اما در سبک مدرن و لوکس باید مواردی را در دیزاین و چیدمان وسایل  اتاق پذیرایی در نظر گرفت.برای مبلمان این فضا می توانید از کاناپه و مبل و میز جلوی آن و میز ناهار خوری همراه با صندلی هایش استفاده کنید.دیوارهای این اتاق را می توانید رنگی نمایید و یک کتابخانه در بخشی از فضای اتاق برای خود ایجاد کنید.حتی می توانید برای رمانتیک کردن فضا از چند شمع بزرگ که رنگ روشنی دارند نیز استفاده نمایید.دقت کنید که جا شمعی شما باید مدرن و لوکس باشد.حال اگر هدفتان دکوراسیون اداری است و می خواهید محیط آنجا را لوکس و مدرن جلوه دهید بهتر است با ترکیبی از پارتیشن و مبلمان اداری دست به این کار بزنید.

می رسیم به فضای مربوط به آشپزخانه.جایی که قلب خانه نام دارد و نوع طراحی ان در طرح کلی منزل بسیار تاثیر گذار خواهد بود.اگر دوست دارید تا زمان صرف ناهار و شام  در کنار دیگر اعضای خانواده تان در محیط آشپزخانه نهایت لذت را تجربه نمایید و حس خوبی داشته باشید پیشنهاد ما تنها ایجاد دکوراسیونی لوکس و ویژه است.می توانید قدم اول را با انتخاب یک مبلمان مدرن برای میز ناهار خوری خود بر دارید.وجود یک لوستر بزرگ و شیک نیز در آشپزخانه به نظر می تواند بسیار جلوه خوبی را خلق نماید.وجود پرده های تزیینی در فضای آشپزخانه نیز می تواند قدم بعدی باشد.معمولا برای مدرن جلوه دادن فضای آشپزخانه از کشوهایی با رنگ های سفید استفاده می شود و از صندلی های بدون دسته برای میز ناهار خوری .البته نباید از تاثیر زیبایی کابینت در آشپزخانه چشم پوشید.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. دکوراسیون داخلی
    امروزه یکی از مهم‌ترین مسائل درزمینهٔ صنعت ساختمان بحث دکوراسیون داخلی و تزئینات داخل خانه می‌باشد. شرکت های زیادی همواره سعی بر ارائه جدیدترین متود ها در زیباسازی خانه ها دارند و اغلب دکوراسیون داخلی منازل به یکی از مهمترین بخش ها مبدل گردیده است. امروز با به کارگیری متودها و با استفاده از ابزار و وسایل بسیار حرفه ای شرکت های فعال در حوزه ی دکوراسیون داخلی علاوه بر امر زیبا سازی ساختمان ها اقدام به استفاده از تمامی فضای خانه بسیار حائز اهمیت بوده و همین مورد باعث شده است تا ساختمان های ساخته شده امروزی از حداقل فضا ساختمان حداکثر استفاده را ببرند. در زیباسازی خانه ها متودها زیادی برای بخش های مختلف مورد نیاز بوده که از جمله این بخش ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود.
    دکوراسیون آشپزخانه:
    یکی از بخش های که معمولاً خانم های خانه با آن بسیار سروکار دارند بخش آشپزخانه می باشد. راحتی دسترسی به بخش های مختلف و همچنین رعایت مقررات ملی ساختمان در آشپزخانه جزء الزامات بوده و در کنار آن نیز وجود ابزار و وسایل فراوان در آشپزخانه باعث شده که حداکثر استفاده از فضای آشپزخانه انجام شود. همین امر باعث شده است که شرکت های ارائه دهنده خدمات دکوراسیون کار سختی را در انجام امور دکوراسیون داخل منزل داشته باشند و علاوه بر حفظ آرامش محیط اقدام به ایجاد نظم انواع وسایل و ابزار اعم از: کابینت، بخش های مربوط به شست‌وشو، بخش های مربوط به پکیچ ها و آبگرم کن، بخش های مربوط به قرار دادن میز غذاخوری، بخش های مربوط به پخت‌وپز و بخش های مربوط به قرار دادن وسایلی همچون یخچال، هود و موارد دیگر نمایند.
    سایر بخش های دکوراسیون منزل:
    از دیگر بخش های که نیاز به دکوراسیون در آن‌ها احساس می شود، می توان به اتاق خواب اشاره نمود که این محیط با توجه به نوع کاربر آن باید طراحی دقیق صورت گیرد. این بخش معمولاً بخش خصوصی خانه بوده و نوع کاربری معمولاً برای استراحت، مطالعه، انجام امور مذهبی و دینی و سایر موارد می باشد، مهمترین مسئله در رعایت دکوراسیون داخلی خانه وجود آرامش بسیار در این فضا می باشد. دکوراسیون داخل اتاق خواب باید به گونه ای باشد که هم نور آفتاب در طول روز به اندازه کافی بتابد و هم با استفاده از رنگ ها حس آرامش را به فرد القاء کند و در کنار آن نیز نظم خاصی را به محیط داخلی اتاق خواب بدهد.
    مورد دیگر فضای خانواده می باشد. این مکان را اصطلاحاً نشیمنگاه خانه و یا فضای تلویزیون نیز می گویند. از آنجایی که بخش یک فضای عمومی می باشد رعایت الزامات دکوراسیون داخلی در آن باید بیشتر دقت شود. مثلاً رعایت اصول کلی قرار گیری مناسب تلویزیون و یا دسترسی سریع و راحت این فضا با آشپزخانه و سرویس های بهداشتی بسیار با اهمیت می باشد.
    بخش بعدی که در ساختمان بسیار مهم می باشد بخش غذاخوری می باشد. امروزه با کوچک شدن خانه ها و کم شدن سطح محصور آشپزخانه طراحان ناگزیر هستند، این بخش را در بیرون از فضای آشپزخانه جا دهند به همین دلیل رعایت اصول کلی دکوراسیون در هنگام استفاده از این بخش بسیار مهم می باشد.
    معماری
    معماری داخلی:
    در گذشته های نه چندان دور، معماری داخلی ساختمان بر اساس منطقه جغرافیایی انجام می گرفت. معمولاً ساختمان های ساخته شده در مناطق گرم دارای سقفی گنبدی شکل بودند و معماری آن‌ها به صورت درون‌گرا با حیاط مرکزی بود. ولی در مناطق شمالی کشور ساختمان با چوب ساخته شده و سقف آن‌ها نیز از ساقه های برنج پوشیده می‌شد و معماری کل ساختمان به صورت برون‌گرا بوده است؛ اما امروزه با افزایش رشد جمعیت و به وجود آمدن فناوری های جدید در صنعت ساختمان باعث شده است که اغلب ساختمان ها مقید به مکان نباشند و طراحی داخلی آن ها با مکانیزم نوین و به همراه رعایت استاندارد ها انجام می‌گیرد. به عنوان نمونه امروز اغلب ساختمان ها به گونه ای ساخته می شوند که در روز حداکثر استفاده از نور خورشید را در طول روز داشته باشند. افرادی معمار معمولاً انسان های هنرمندی هستند که باعث استفاده از هنر خود اقدام به خلق یک محیط دل‌نشین همراه با رعایت تمامی مقررات و ضوابط نموده‌اند و حداکثر استفاده رو از محیط پیرامون خود را می برند. در ادامه تعدادی عکس از معماری ساختمان قدیمی قرار داده شده است.

    http://sanatesakhteman.ir/Interior-decoration/

    ReplyDelete