Monday 16 May 2016

سبک های انتخاب درست ست کردن فرش در طراحی منزل

عنوان: تکنیک های گزینش مناسب وسایل منزل در چیدمان خانه

طراحی منزل دارای ترفندهای  بسیاری است  اگر میخواهید چیدمان منزل بسیارخاصی برای منزل خود داشته باشید از مبلمان و فرش ست در طراحی دکوراسیون منزل استفاده کنید.

 اگر مايل هستيد در فضاي داخلي خانه خود تفاوت ايجاد کنيد، مي‌توانيد تمام رنگ‌هايي که براي دکوراسيون منزل‌تان انتخاب کرده‌ايد را در هر سه عنصر پرده، فرش و مبل به کار ببريد. اين کار مهارت زيادي مي‌خواهد اما اگر نتيجه خوب از آب درآيد، بسيار هيجان‌انگيز است. مي‌توانيد چند مبل با رنگ‌هاي مختلف و فرشي با توناژهاي رنگي متفاوت و پرده‌اي از ترکيب رنگ‌هاي مختلف را در کنار هم ست کنيد.

اگر از رنگ سفيد براي ديوارها و سقف فضاي‌تان استفاده کرده‌ايد براي از بين بردن حس کسالت و يکنواختي فضا مي‌توانيد از يک رنگ واحد و پرجلوه براي پرده، کوسن‌ها و فرش اتاق‌تان استفاده کنيد. اما دقت کنيد رنگ‌ها نبايد دقيقا يکسان باشند.

اگر خواهان فضايي با حس و حال کلاسيک و آرامش بخش هستيد، از تناليته رنگ هاي گرم استفاده کنيد. و از ترکيب تمام رنگ هايي که انتخاب کرده ايد در جزئيات مبل و فرش و پرده بهره ببريد. در سبک کلاسيک براي عمق دادن به فضا تمام رنگ ها در بافت ها و شکل هاي مختلف مي توانند در منزل شما تکرار شوند. در اين صورت فضاي کلاسيک زيبايي را مي توانيد در منزل خود تجربه کنيد.

ست کردن مبل و فرش و پرده بسيار بر دکوراسيون داخلي منزل شما تاثير گذار هستند، هر چه قدر انتخاب رنگ خوبي براي پرده ها و مبلمان داشته باشيد اين زيبايي فقط با انتخاب يک فرش مناسب تکميل خواهد شد.براي مبل ست با پرده مي توانيد مانند عکس بالا از يکي از رنگ هاي پارچه و کوسن هاي مبلتان الهام بگيريد، از فرش هاي روشن نترسيد، درست است که در نظر اول تميز کردن آن کاري دشوار به نظر مي آيد اما نمي توان از جلوه و زيبايي که به فضاي داخلي و دکوراسيون منزل تان مي بخشند به سادگي گذشت.

براي اينکه فضاي اتاق‌تان را از کسالت و بي‌روح بودن خارج کنيد، بهترين گزينه استفاده از فرش‌هاي پرنقش ايراني با رنگ‌هاي بسيار شاد است. فضاهايي را که اغلب دکوراسيون کرم و قهوه‌اي دارند با فرش‌هاي ايراني زيباتر ديده مي‌شوند. براي اينکه فضا جذاب‌تر باشد، مي‌توانيد از کوسن‌هايي زيبا با نقش‌مايه‌هاي همان فرش‌ها استفاده کنيد. فرش ايراني پرنقش و نگار و پر از رنگ است. سعي کنيد در کنار آن از پارچه‌هاي ساده‌تر استفاده کنيد تا فضا سنگين و شلوغ نشود.

 

منبع: دکوراسیون داخلی

No comments:

Post a Comment