Tuesday 17 May 2016

چگونگی داشتن اتاق لباس زیبا و مرتب در چیدمان اتاق

عنوان: ایده های داشتن اتاق کفش جدید و منظم در طراحی اتاق خواب

داشتن کمد و اتاق لباس زیبا و مرتب در طراحی اتاق خواب  به شما در راحت تر پیدا کردن وسایل و هم چنین در داشتن یک دکوراسیون داخلی خیلی شیک و منظم کمک میکند. 

بسياري از ما روياي داشتن يک اتاق لباس کامل با کمدهاي ديواري و فضاي کافي براي نگهداري لباس هايمان داريم تا خانه اي تميز و مرتب داشته باشيم. اگر چنين فضايي را در اختيار داريد، شايسته است از آن به نحو احسن استفاده کنيد و هر آنچه براي يک کمد لباس تمام عيار لازم است در آن فراهم نماييد.این مطلب پيشنهاداتی براي شما دارد تا حداکثر بهره را از کمد يا اتاق لباس تان ببريد. با ما همراه باشيد...

 چوب لباسي هاي هم شکل و هم رنگ در کمد لباس

انتخاب چوب لباسي هاي يک شکل و يک رنگ به چشمان شما کمک مي کند که فقط بر روي لباس ها تمرکز کنند.

ارتفاع هاي متفاوت براي طبقه هاي کمد لباس

براي اينکه بتوانيد کمد تان را براي همه ي کالاها آماده کنيد، بهتر است ارتفاع طبقات آن را متنوع در نظر بگيريد. چپاندن همه چيز در فضاهاي خيلي کوچک باعث مي شود کمد تان تنگ به نظر مي رسد و اين شما را عصبي مي کند.

نظم دهنده زيورآلات در کمد لباس
وقتي همه ي زيورآلات در يک تقسيم بندي واضح قرار گيرند، انتخاب متناسب ترين ست براي لباس تان بسيار آسان تر و جذاب تر خواهد بود.

طراحي دکوراسيون اتاق لباس

فضاي اتاق لباس مي تواند مانند يک اتاق کوچک طراحي منحصر به فردي داشته باشد. يک قاليچه ي کوچک و تزيينات ديواري زيبا فضايي جذاب ايجاد مي کنند که از گذراندن وقت در آنجا براي تعويض و انتخاب بهترين لباس ها خسته نمي شويد.

افزودن نشيمن به فضاي اتاق لباس

امتحان و انتخاب لباس مي تواند خسته کننده باشد. نشيمن فراهم کنيد، حتي اگر يک نيمکت توکار کوچک براي امتحان کفش ها يا انداختن لباس ها بر روي آن باشد. اين اتاق لباس باشکوه به شما حس ملکه ها و شاهزاده ها را مي دهد.

منبع : دکوراسیون

No comments:

Post a Comment