Monday 1 August 2016

دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک و زیبا در منزل

دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک و زیبا در منزل نشانگر ذوق و سلیقه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است و اهمیت زیادی دارد. اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی حمام تنها در زیبایی خلاصه نمی شود مهم است که در هنگام نظافت دارای محیطی الهام بخش و آرام باشیم تا با دوری از تنش های روزانه بتوانیم روح خود را نیز شستشو دهیم. از مهمترین نکاتی که در طراحی دکوراسیون داخلی حمام باید مورد توجه قرار گیرد محیا کردن سیستم های تهویه هوای مناسب برای ایجاد هوایی مطبوع در حمام است. ایجاد مکانی برای لوازم شخصی هر فرد در حمام، قرار دادن دمپایی مخصوص حمام، استفاده از محلول های شوینده قوی برای شستشوی کاشی و سرامیک ها و استفاده از شیرآلات مناسب در حمام و سرویس بهداشتی از دیگر نکاتی است که به بهداشت خانواده کمک شایانی می نماید.
سبک های دکوراسیون را غالبا برای فضاهای عمومی تر دکوراسیون مثل نشیمن و آشپزخانه ها مورد بررسی قرار می دهند، اما آنچه که در طراحی دکوراسیون همواره حائز اهمیت است توجه به تمام بخش های خانه به خصوص فضاهای خصوصی تر مانندحمام و سرویس بهداشتی است.
یکی از اشتباهات رایج در تزیین حمام و دستشویی، استفاده از چند طرح و نقش مختلف است. برای مثال دیوارها نقش و نگاری متفاوت از حوله ها و هر دو این ها متفاوت از پرده حمام و پادری هستند. چنین کاری تصویری مغشوش و عصبی کننده به وجود می اورد.
رنگ سفید معمولا بهترین رنگ برای حمام است. چون به آسانی با همه چیز هماهنگ می شود. در ضمن باعث می شود به راحتی و به سرعت آلودگی ها را ببینید و برای پاک کردن آن اقدام کنید. برای دیوارها می توانید از کاشی های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ تر به نظر برسد.
سبک کلاسیک یا بهتر بگوییم سبک لوکس پسندها! از جمله سبک های پر جزئیات و زرق و برق است، حضور یک کاشی کاری خاص به همراه لوستر و دیوار کوب های طلایی رنگ همگی جزئیات یک سبک کلاسیک را در خود دارند، استفاده از سنگ مرمر برای روشوی یا وان شما به لوکس شدن فضای شما بسیار کمک می کند، توجه داشته باشید که غالب رنگ های به کار رفته در سبک لوکس نیز رنگ هایی مانند آبی یخی و سفید می باشند که در ترکیب با رنگ طلایی جلوه ی خاصی را برای این فضا ایجاد می کنند.
دو نکته مهم در مورد کف حمام و توالت، بهداشت و امنیت است. کفپوش سرامیک هم امنیت و بهداشت را حفظ می کند و هم باعث می شود حمام شما بزرگ تر جلوه کند.
استفاده از نور کافی در حمام که توسط لامپ های کوچک در قسمت های مختلف ایجاد می شود، هم حمام را بزرگ تر جلوه می دهد و هم در مواقع مختلف کارایی دارد. سعی کنید از چند کلید متفاوت و یا حداقل از کنترل کننده نور در حمام استفاده کنید.
اضافه کردن یک ردیف کاشی با رنگی متضاد بصورت تزیینی می‎تواند فضای ساده و بی پیرایه حمام و دستشویی‎تان را زیباتر کند. این کار یک روش به صرفه و اقتصادی برای تغییر دکوراسیون است زیرا شما تنها به تعداد محدودی کاشی نیاز دارید و خودتان می‌توانید آنها را با چسب مخصوص بچسبانید.
پیش از پاک کردن کاشی های حمام، بهتر است آب داغ را 5 دقیقه باز بگذارید. همچنین برای این که حمام را سریعا خوشبو کنید، روی حباب چراغ حمام چند قطره عطر بزنید.

No comments:

Post a Comment